آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

سفرنامه شیراز به روایت تصویر 1 ..

1392/2/29 18:26
نویسنده : نرگس
2,507 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا غروب آفتاب از تهران ..

طلوع آفتاب از شیراز ..

ورودی شهر شیراز دروازه قرآن .. یاد آقای هاشمی افتادم نیشخند

حافظیه که من عاشقش شدم .. خیلی باصفا بود و آرامش بخش .. خیلی احساس خوبی داشتم اونجا ..

هوا عالی بود .. دلم نمیخواست چشم از آسمونش بردارم ..

یه عکس هنری مژه ..

بازم آسمون خوشگـــــــــــل بغل ..

شیرازه و فالودش .. جاتون خالی خیلی خوشمزه بود خوشمزه دهنم آب افتاد ..

سعدیه هم باصفا بود ..

وای عاشق این آویزا شده بودم تو سعدیه ..

بازم آسمون زبان

محوطه ی سعدیه ..

ادامه دارد ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان متین
29 اردیبهشت 92 20:38
واااااای چه غروب خوشگلی.
دروازه قرآن یادش بخیر اولین سال ازدواجم برفیم شیراز
بنظرم همه عکسات هنری شده
وای دهن منم آب افتاد


آتـی
30 اردیبهشت 92 11:06
همیشه به شادی و مسافرت


سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست عزیز.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سري~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~ميزني~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$


مرسی عزیزم
مامان متین
30 اردیبهشت 92 12:09
آپم با عکسای جدید فرشته هام.


اومدم ..
مانی محیا
30 اردیبهشت 92 14:43
خوش گذشت عزیزم؟؟؟ کمی عکسای زمینی هم رو کن ..

مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 0:38
به به چه عكساييييييييي خيلي قشنگه ماهم كلي صفا كرديم
ايشالا هميشه به سفر و خوشي


اتنا مامان نگین
31 اردیبهشت 92 14:04
سلام عزیزم خدارو شکر به سلامتی برگشتی وحسابی هم بهتون خوش گذشته.


مرسی عزیز دلم
مامان ترمه
4 خرداد 92 2:04
سلام نرگس جون.تا شهر گل و بلبل اومدی خوب یه سر هم به ما میزدی عزیزم.عکسات واقعا هنری و زیبا بودن.ممنون که منو با عکسات به شیراز عزیز بردی.


مامان متین و مهبد
14 تیر 92 12:37
من عاشق فالوده های شیرازم.