آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

سومین سالگرد ازدواجمون ..

1391/8/24 23:48
نویسنده : نرگس
1,485 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا نمیتونم عکسی که از سن شمار سیو کردم رو بذارم فرمتش فرق میکنه .. قبول نمیکنه ..

 3سال و 0 روز و0 ساعت و 0 دقیقه و 0 ثانیه

3 سال گذشــــــــــــــــــــت .. هِــــــــــی .. چقدر زود گذشت .. اصلا فکر نمیکردم که یه روز بیاد که 3 سال از ازدواجم گذشته باشه انقدر زود .. خُب خوش گذشته که انقدر زود گذشته برام .. معلومه با هادی جونی بد نمیگذره انقدر که مهربونه و عاقل .. عاشقشششششششششششششم .. یعنی با اطمینان کامل بهش تکیه کردم دربست تا آخرش .. آرامشی که کنارش دارم رو با دنیا دنیا عوض نمیکنم و همیشه خدا رو به خاطر داشتنش شاکرم و براش آرزوی سلامتی میکنم .. و نکته ی بارزی که داره تُـخس بودنشه که اونم واسه یه دِیـقشه نیشخند همیشه بهش میگم و کلی میخندم و اونم میگه پسر باید تُخس باشه نیشخند.. تو این 3 سال خیلی اذیتش کردم ولی هر بار با رفتارش با حرفاش کلی بهم درس داده و ازش چیز یاد گرفتم .. هادی جونی اصلا ساخته شده برای اینکه تو سختترین زمان بهترین تصمیم رو بگیره و بهترین رفتار رو داشته باشه .. عاشق این حرکتشم .. وای خدا وقتی به اون روزای قبل عروسی فکر میکنم کلی استرس میگیرم انقدر که اون موقع فشار روم بود و پر اضطراب بودم و بیشتر ازهمه تک و تهنــــــا .. که همه چی خوب پیش میره یا نه ؟ ولی خداروشکر همه چی عالی شد و همونجوری که میخواستیم شد .. خلاصه که نرگس هر روز عاشق تر از دیروز .. دینگ دینگ ..

خیلی وقته ننوشتم .. فکر کنم خیلی افتضاح شد ! به هر حال هر چی بود از دل بود !

امسال خیلی پیشنهاد داشتیم که جشن بگیریم ولی حسش نبود و به مهمونی 2 نفره خودمون بسنده کردیم .. ایشالله سالهای بعد ..

هادی جونی که بعد کار رفته بود دانشگاه بعدشم تو ترافیـــــــــــــک به خاطر بارونی که بارید و وقتی هم که اومد با این دسته گل خوشـــــــــــــــــگل اومد ..

و یه کیف پول چرم و خوشــــــــــــــگل ..

من هم براش یه پیرهن گرفتم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان اتنا
24 آبان 91 2:10
روز اغازت مبارک .با اینکه از نزدیک ندیدمت ولی خیلی خیلی دوستت دارم وارزوی بهترین ها رو برات دارم مهربون.


عزیزمیییییییییییییییییییییی :
مامان بهی
24 آبان 91 9:35
مبارک باشه عزیزممممممممم خیلیم خوب نوشتییییییی مام امروز اولین سالگرد ازدواجمون هستش چه تصادفیییییی


میسی دوستم .. واسه شما هم مبارک باشهههههههههههه عزیزم ... :
مامان کوروش
24 آبان 91 12:21
نرگس جونم بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم روز به روز عاشق تر بشید وزندگی خوبی رو سالیان سال به نی نی های قشنگتون با هم داشته باشید


مرسی عزیزممممممممممممممممممممم
مامانی درسا
24 آبان 91 14:17
عزیزمی نرگسی کی اومدی نوشتی این همه من بیخبرم ...... میام سر فرصت همه رو میخونم ..... اما الان اومدم تبریک بهت بگم عزیزم امیدوارم 300 سال زندگی پر از شور و حال و شادابی و سلامتی داشته باشین


مرسی عزیزممممممممممممممممممممممممم
مامان زهرا
24 آبان 91 14:29
سلام
سالگرد ازدواجتون مبارک

جالب بود برام که شما عمع پرنیا جون هستید
پرنیا جون یکی از دوستای خوب وبلاگی دخترم است
خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید



سلام .. خیلی ممنون عزیزم .. خیلی هم خوب .. حتما عزیزم .. ولی آدرس وبتون اشتباره بود حالا از وب پرنیا میام پیشتون .. بازم ممنونم ..
هدیه جووووووووووووووون
24 آبان 91 14:50
سلام
سالگرد ازدواجتون مبارک
انشالااااااااااااااا صدمین سالگردتونو جشن بگیرید
امیدوارم همیشه کنار هم خوب و خوش و سالم باشید


سلام عزیزم .. خیلی ممنون .. ممنون از اینکه اومدین پیشم ..
مامان متین
24 آبان 91 19:48

وای چه عالی چقدر خوب .تبریک میگم. ان شالله که بقیه سالهای زندگیتون همینجوری زیبا و قشنگ .
سلام دوست جونی .ببخشید خیلی وقته نیومده بودم .


مرسی عزیزممممممممممممممممممم .. خواهش میکنم دوستم .. این حرفا چیه ..
مامان متین
24 آبان 91 21:04
عزیزم .آپم .خوشحال میشم بیای


اومـــــــــــدم ..
زهره ( مامان کوروش )
25 آبان 91 1:31
چقــد خوبِ که اینقد عاشــقین نرگس خوبم.
خـیلی گلای قشنگین!خوبِ که مرد با احساس باشه و مناسبتا رو فراموش نکنه!


مامان یکتا
25 آبان 91 8:21
عزیزم سلام سالگرد ازدواجتون را تبریک می گم خوشحالم که این جور زندگی عاشقانه ایی دارید انشاالله سالیان سال در کنار هم خوب و خوش و سرحال باشید دلمون خیلی برایت تنگ شده بوددوستت دارم مواظب خودت هم باش


مرسی عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
25 آبان 91 10:09
مرسی از حضورتون


مرجان مامان آران
25 آبان 91 10:36
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزمممممممممممم
خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


مرسی عزیزم .. حتما ..
مامان اتنا
25 آبان 91 12:21
مبارکه چه گلای خوشگلی برای گلش خریده خدای من .به قول مامان بزرگا به پای هم پیر شید ولی از هم سیر نشید.


مرسی عزیزم ..
عروسکم پرنیا
25 آبان 91 15:27
سلام .خیلی تبریک می گم وامیدوارم این اررادتمندی وعلاقتون تا پایان عمرتون بدرقه وپشتیبانتون باشه وهیچ چیزی نتونه این خوشبختی رو دچار تزلزل کنه البته تنها یک چیز هست که می تونه کمی فاصله بین زن وشوهر رو به اعتقاد من زیاد کنه (به خاطر توجه وانجام کارهای مربوط به آن)که حضورش تازه باعث خوشحالیه واون یک فرزند سالم وصالحه که منتظر شنیدن آن خبر خوب هم از طرفت هستیم


مرسی عزیزم
مامانی
25 آبان 91 19:24
بنام خدا فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت می گم و التماس دعا یا علی
مامان آینده (آرزو*)
26 آبان 91 18:29
سلامممممممممممممممممممممممم دوست جونی ایوووووووووووووووووووووووووووووول مبارکه .....انشاا.... همیشه همین قدر خوشحال باشی ... هوووووووووووووووووووووووووررررراااا ....انشاا... همیشه خوش باشییییییییییییییییییییی ....
مامان مارال فرفری
26 آبان 91 23:06
سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم همیشه در کنار م خوش باشید
مام پارسا
27 آبان 91 11:27
عزززززززززززززززززززززززززیزم..سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالله 120 سال کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید ایشالله هر چه زودتر زندگی 2 نفره تون با اومدن نی نی به 3 نفر تبدیل بشه
مام پارسا
27 آبان 91 11:28
ببخش که دیر اومدم....فکر نمی کردم که بنویسی...اونم اییییییییییییییین همه
مامان بابای الیسا
28 آبان 91 0:43
روز یکی شدنتون مبارک عزیزم
مامان امیرناز
5 آذر 91 22:47
سلام عزیزم با تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سالهای سال مثل الان عاشق بمونی نرگس جونم کلی هنرمند شدی هاااااااا
مامان علی خوشتیپ
6 آذر 91 8:45
سومین سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم
مامان دخملی
8 آذر 91 0:29
یادم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ببخشید با کلی تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارکککککککککککک امیدوارم 120 سال در کنار هم باشین و سال دیگه 3 نفری جشن بگیرین
مامان ساینا
11 آذر 91 14:04
سلام نرگس جوون بارکه عزیزم ایشالله سالیان سال در کنار هم به شادی زندگی کنید
مامان حسین جون
20 آذر 91 9:04
سلام منم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم وبراتون آرزوی خوشبختی میکنم به قول عزیزجونم ایشالله که به پای هم به خوشی پیر شین عزیزم شرمنده من تازه با وبلاگت آشنا شدم ولی گفتم بذار منم بهتون تبریک بگم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 آذر 91 7:13
وااای دوست جونم خیلی وقته نیومدم اینجاچه خبربوده چقدرفرق کرده مطالبت فکرمیکردم آپ نمیکنی عزیزم سالگردعاشقیتون مبارک نرگسی جون امیدوارم سالهای سال درکنارهم بهترین لحظات رو تجربه کنید