آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

کویــــــــــــــــــــر

1391/8/27 15:48
نویسنده : نرگس
772 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم .. مرسی از تبریک هاتون و اظهار لطفتون .. خیلی ممنونم .. ماچماچ

دیروز با تور رفته بودیم کویر .. البته پنجشنبه شب راه افتادیم و طلوع آفتاب اونجا بودیم .. کویر مرنجاب باید میرفتیم که به خاطر اینکه مانور بود بردنمون کویر متین آباد .. قبلش بردنمون برای دیدن یه قلعه که اسمش یادم نمیاد چی بود چون خیلی سخت بود همون موقع هم من متوجه نشدم چیه .. یه دوری زدیم تو قلعه و بعد یه صبحانه توپ زدیم و کلی اونجا گشتیم .. یه چیز خیلی جالب که بود این بود که کنار همون قلعه وسط وسط وسط کویر چشمه آب بود ..

با دوستای هادی رفته بودیم .. خیلی خوش گذشت .. بچه های تور هم خیلی باحال بودن .. کلی خندیدیم .. اینجا توی همون قلعه ست ..

گفتم کنار قلعه چشمه بود .. ایستاده بودیم داشتیم اطراف رو تماشا میکردیم یه دفه یه گله گوسفند اومدن اونجا با چه سرعتی میدویدن سمت آب .. همه محو اونا شده بودیم .. این بره ی کوچولو رو چوپان زده بود زیر بغلش داشت میاورد گفتیم میذارید ببینیمش .. بعد نزدیک که شدیم دیدیم بند نافش آویزونه و تنش هنوز خیسه تازه به دنیا اومده بود طوری که به زحمت روی پاهاش میتونست بایسته و میلرزید .. خیلی خیلی جالب بود برامون ..

یه چند تا هم درخت انار اونجا بود .. این انار رو ببینید با اینکه خیلی کوچولو بود ولی دونه هاش قرمز بود .. وای دهنم آب افتاد ..

بعد از اینجا راه افتادیم به سمت کویر متین آباد .. همونجا نهار خوردیم و راه افتادیم به سمت کاشان .. چون مرنجاب نبردنمون به جاش بازدید حمام فین رو گذاشتن برامون که بعدش رفتیم اونجا .. ما هم که قبلا رفته بودیم اونجا رفتیم تو یه سفره خونه چای زدیم و استراحت کردیم و دیگه بعدش به سمت تهران ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان اتنا
27 آبان 91 19:10
همیشه به تفریح عزیزم خوش باشی
مرجان مامان آران
28 آبان 91 0:52
ایشالا همیشه خوش باشی عزیزمممممممم چقدرم نازی خیلی به دل میشینیییییییی به قول شاعر تو چقدر شیرینییییییییی به دلم میشینیییییییییییی
مام پارسا
28 آبان 91 1:17
همیشه به گردش و تفریح خانوم گل..... وای چقدر ناز شدی توی عکسا الللللللللللللللللللللللللللللهی ...واقعاً اون گوسفنده تازه به دنیا اومده بود...وای چه جالب
مامان بهی
28 آبان 91 9:24
همیشه به تفریح و خوشی عزیزمممممممممم چه انارای خوبی منم دهنم آب افتاد
مامان یکتا
28 آبان 91 9:25
وای عزیزم خوش به حالت توی دل کویر انشاالله همیشه به خوشی و تفریح باشی عزیزم
میرزا کوچک خان
28 آبان 91 10:48
به به ! همیشه به سفر.......
مام پارسا
28 آبان 91 11:46
مررررررررررررررررسی عزیز دلم از راهنماییت...الان دارم تو گوگل سرچ می کنم..دقیقاً منم فقط همون 2 تا رو نفهمیدم پس ایشالله امروز می تونم شروع کنم....دیروز به عشق بافتن فوری رفتم قلاب و کاموا خریدم
مامان کوروش
28 آبان 91 14:21
همیشه به گردش عزیزم خوب کردی رفتی وای که تو این سرما کویر چه حالی میده مخصوصا اون عکس که رو شنها هستی میبینم گرمم میشه
مريمً
28 آبان 91 19:14
به به چقدر لذت بردم . چه عكساي قشنگي . هميشه به گردش و تفريح نرگس جونم
مامان بهاره جون
28 آبان 91 20:27
وای عزیزم خوش به حالت ،من کویروخیلی خیلی دوست دارم ان شالله همیشه به خوشی وشادی
شبنم
28 آبان 91 22:16
یادته یه زمانی می اومدی وبلاگم..دیگه پیدات نیست خانوم خانوما..


هنوزم میام عزیزم .. هر بار با نوشته هات کلییییییییییییییییییییی گریه میکنم مثل همین الان که پست نوزدهمت رو خوندم و هنوزم گریم قطع نمیشه .. به خدا نمیتونم تو بلاگفا نظر بذارم .. کد امنیتی نمیاد برام ..
سارا 91
29 آبان 91 8:32
سلام نرگس جون وايييييييييييييييي چه جاي قشنگي رفتي ايشاله هميشه خوش باشي عزيزم
مانی محیا
29 آبان 91 9:56
به به ایشاله تو کویر دوبی قدم برداری عزیزم..
مامان صدف
29 آبان 91 13:20
وقتی با یار باشی تو کویر هم بهت خوش میگذره. همیشه شاد باشی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آبان 91 23:52
همیشه به گردش عزیزم شادباشید
مامان متین
4 آذر 91 17:50
من نظر نذاشته بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مهم نیست دوباره میذارم. همیشه به گردش عزیزم.من تا حالا کویر نرفتم و.دلم میخواد یه بار امتحانش کنم .فعلا که پیش نیومده. آخی چه ببعی نازی. کوچولو.