آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

3 دی 87

1391/10/3 20:51
نویسنده : نرگس
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

سوم دی سال 87 روز سه شنبه هم بود که من و هادی جونی عقد کردیم دقیق تر هم بخوام بگم نیشخندساعت 7 غروب بود .. چهار سال گذشت .. از اون روز تا به الان هر روز که گذشته بیشتر عاشقش شدم و دوسش دارم .. هادی که خودش هم همینو میگه ایشالله که همینطوره نیشخند .. ایشالله که همه ی خانواده ها کنار همدیگه خوشبخت باشن و سلامت ما هم همینطور .. الهــــــــــــــــی آمیـــــــــــــــــــن ..

وقتی به اون موقع ها که هنوز عقد نکرده بودیم و با هم صحبت میکردیم تا همدیگر رو بشناسیم فکر میکنم نگران میشم که وای خدا من چجوری اونقدر زود تصمیم گرفتم و یک نفر رو که اصلا نمیشناختم رو قبول کردم که همسرم باشه و بخواد یک عمر کنارم باشه الان فکر میکنم استیرز (همون استرس بیده برای کسایی که شاید آشنایی نداشته باشن با این لغت نیشخند ) میگیرم .. ولی بعد از همون بار اولی که صحبت کردیم نظر هر دومون مثبت بود .. و اونقدر نظرم با اطمینان خاطر بود که فقط خدا میدونه چقدر .. نمیدونم چرا و چجوری ولی دلم قرص قرص بود و ذره ای شک به دلم نیومد .. مثل این که وقتی میخوای یه کار بزرگی انجام بدی و یه نفر همچین محکم و پرقدرت و بزرگ کمکت میکنه و خیالت راحته .. به من هم خدا این اطمینان رو میداد و هنوزم که هنوزه برام باورنکردنیه .. وقتی با هادی صحبت میکنیم خندمون میگیره و میگیم که واقعا شانس آوردیم که انقدر با هم تفاهم داریم و مشکلی نداریم نسبت به شناختی که داشتیم از همدیگه .. کلا سه بار با هم صحبت کردیم تا قبل از عقد و کمتر از یک ماه طول کشید مراسم آشنایی و خواستگاری و عقدمون .. باشد که خوشبخت باشیم انشالله ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ساجده
3 دی 91 19:11
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان متین
3 دی 91 19:11
ایشالله
سمیرا
3 دی 91 23:05
ای جونمممممممممممممممم ایشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشین عزیزه دلم کلیم به هم میاین
مامان کوروش (زهره)
4 دی 91 6:06
وای نرگس جون, ایشالا همیشه خوشبخت باشی
مامان یکتا
4 دی 91 8:19
سلام عزیزم سالگرد عقدتون را تبریک می گویم امیدوارم سال دیگه هم نی نی داشته باشید و با هم این روز را جشن بگیرید.
مامان ساینا
4 دی 91 9:22
عزیزم سالروز مهترین و قشنگترین اتفاق زندگیت مبارک ایشالله همیشه شادو خوشبخت در کنار هم زندگی کنین و به تمام آرزوهای کوچیکو بزرگتون برسین فکرکنم توهم وقتی ازدواجکردی مثل من فقط 20سالت بوده!
مامان آروین(مریم)
4 دی 91 9:33
بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد عمل پیوندتان مبارک باد . . .
فاطمه سادات
4 دی 91 10:46
سلام عزیزم مبارک باشه همیشه خوشبخت باشید بیا پیشم ببین چه خبره!!؟
فاطمه سادات
4 دی 91 11:48
ممنون عزیزممممممممممفداااات ایشالا بزودی زود قسمت خودت فک کردم رمزوداری خصوصی گذاشتم
مرجان مامان آران
4 دی 91 13:07
سالگرد عقدتون مبارککککککککک ایشالا همیشه خوش باشید و خوشبختتتتتتتتتتتتت چرا پیش ما دیگه نمیایییییییییییییییی یلداتونم با تاخیر مبارکک
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 دی 91 15:24
خیلی عکس قشنگیه همیشه درکناهم خوشبخت وشادوسلامت باشید رمزخصوصی عزیزم
مامان سارا
4 دی 91 15:48
چه عشقولانه ایشاا.. همیشه همیشه با عشق زندگی کنید
مامان کوروش
4 دی 91 16:23
سلام عزیزم بهت تبریک میگم نرگسی جون امیدوارم روز به روز عاشق تر وخوشبختر بشید وسال دیگه این موقع هم یه نی نی ناز پیشتون باشه
عروسکم پرنیا
4 دی 91 23:43
سلام از اینکه از خوشبختیتون راضی هستید خوشحالم واز طرفی هر سال با سلروز سالگردتون من هم خوشحال می شم چون یاد آور اولین روز کاری من در دانشگاست
مامان اتنا
5 دی 91 2:19
عزیزم سالگرد یکی شدنتان مبارک امیدوارم این یکی شدن روز به روز قشنگتر ومحکمتر بشه .امین
مام پارسا
5 دی 91 11:54
ای جاااااااااااااااااانم سالگرد عقدتون مبارک ایشالله همیشه شاد و خوشبخت کنار هم زندگی کنید و همیشه از زندگیتون راضی باشید
مامان بهاره جون
5 دی 91 12:57
سالگردعقدتون مبارک ایشالله سالیان سال خوشبختیتون پایداروبرقراررررررررررررررررررر خیلی به هم میاین هااااااااااااااااااااااااااااا
میرزا کوچک خان
5 دی 91 13:15
آخی.... مبارکه... صدسال با خوشی کنار هم باشین انشاالله...
نرگس
6 دی 91 8:34
سلام مبارکه موفق باشین یلدا مبارک همیشه شاد باشین
مامان چشم عسلی
6 دی 91 9:12
سلام خانومی انشالله همیشه هم لبتون و هم دلتون همینطور خندون باشه گلم اونی که مهر شما رو به دل هم انداخته این مهر رو عشق را جاودان نگه میداره انشالله
مانی محیا
6 دی 91 13:28
خوشبخت و سلامت و تندرست باشید گلم..
مامان دخملی
8 دی 91 18:07
وای با تاخیر تبریک میگم عزیزم
مامانی درسا
9 دی 91 2:59
اولش مبارک باشه و بعد هم انشاالله همیشه و همیشه همین طور با خوشی کنار هم زندگی کنید .....
مامان ترمه
9 دی 91 13:46
سلام نرگس جون.پیوند آسمونیتون مبارک.
مامان آیسل
9 دی 91 13:56
الهی همیشه خوشبخت باشین....انشالله سال دیگه نینی نازتون رو هم ببینم عزیزم
خاله جون احمد
9 دی 91 21:07
سلام نرگس جونم همیشه خوشبخت باشید نازنین براتون بهترین لحظات را آرزو میکنم عزیزم
مامان شایان
10 دی 91 15:41
عزیزم من کیلیپ برا تولد و یا نامزدی و یا هر مراسمی درست می کنم. که برای کوچولوها یک آرشیوی شاد و جالب می شه که دوست داری هر روز بگذاری و ببینی و برای توی جشن هم خیلی جالبه. و یا برای شوهرتون و یا هر کس دیگه با یک کیلیپ از عکس هاشون می تونید سورپرایزش کنید. و برای همیشه یک یادگاری ماندگار از عکس هاتون با آهنگ های شاد دارید. اگه دوست داشتید تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید
مامان آرشيدا قند عسل
1 بهمن 91 9:36
سلام عز يزم چه وب جالبي داري خيلي مطالبت جالبن نميدونم كدومشون كار دست خودته ولي مطمئنم خيليهاشون تبريك كه اينهمه هنرمندي سالگرد عقدتون هم مبارك و عشقتون هميشهههههه پايدار . مرسي بخاطر زحمتي كه ميكشي.
میمی
4 بهمن 91 13:31
هک تون کردم می دونم کجایی هستین ... برای همین خیلی خیلی تبریک می گم و آروزی خوشبختی براتون می کنم ... امیدوارم سالیان سال کنار هم خوشبخت باشین و سلامت ...