آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

نقاشی ستایش ..

1391/11/20 1:48
نویسنده : نرگس
772 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبید ؟ خوشید دوستای گلم ؟ ایشالله که همیشه خوش باشید و سلامت ..

منم خوبمممممممممم چند روزیه که سرگرم اثباب کشی مامانم بودم و کمک به جا به جا کردن وسایل و هر از گاهی یه سر هم میومدم و میرفتم ..

مامان کوروش جونی حتما سر فرصت میام و توضیح میدم ببخشید دیر شد ..

ستایش برادرزاده ی هادی جونی چند روز پیش که حوصلش سر رفته بوده و دلش برامون تنگ شده بوده و در پی اون چند بار هم تماس و اصرار که بیاید خونمون .. نقاشی من و هادی رو هم کشیده بوده وقتی زنگ زده بود میگفت گذاشتم تو ویترینمون .. عزیزممممممممم .. امشب که رفتیم نقاشی رو گرفتم ازش و گفتم میبرم میزنم تو اتاقم و گفت که زنمو بزن رو یخچالت و منم اطاعت امر کردم ..


به توضیح مامان و باباش اون آدم بزرگ اول من بودم بعد که خواسته هادی رو بزرگتر بکشه و جا نبوده اون بزرگه شده هادی و یه کوچیکتر کشیده که مثلا منم و اون هم خونمون هست ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
20 بهمن 91 2:24
سلام نقاشیه قشنگــــیه ... دلـــم گـــــرفتـــ چــــــــــرا ما رو جزو دوستات نزدی ؟؟؟
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
20 بهمن 91 2:46
قـــــــــــــربونت برم شوخی کردم ... ممنون عزیز دلم ...
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 18:14
افرین ستایش جون مهربونننن
مامان آینده (*آرزو*)
22 بهمن 91 20:25
سلام عزیزممممممممممممم خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام سر بزنممممممممممم خوبی ؟ وااااااااااااااای وبلاگت خیلی جالب شده هاااااااااااا همش ایده های جالبی هستن ... راستی تفلدت مبالک ...عکستم دیدم خوشمل خانمممممممممممممممممم
مامان اتنا
24 بهمن 91 13:07
سلام عزیزم خسته نباشید .دست ستایش جون هم درد نکنه خیلی قشنگه.
نسترن
26 بهمن 91 20:42
سلام نرگس جونی خوبی خوشی اینقده دلم برات تنگولیده بود
خاله جون احمد
28 بهمن 91 17:43
سلام نرگس جون خسته نباشی چه نقاشی قشنگی کشیده عزززززززززززززیززززززم منتظر مطلب جدیدت هر روز بهت سر میزنم
مام پارسا
30 بهمن 91 9:00
عزززززززززززززززززززیزم...چقدر مهربون ستایش جون
مامان بهاره جون
30 بهمن 91 10:32
نرگس جون نیستی عزیزخوبی؟ شماکه زودبه زودآپ می کردین هرروز میایم دست خالی برمی گردیمممممممممممم ها زودی بیا دلمون تنگیدهههههههههههههه
مامان متین
3 اسفند 91 12:28
ماشالله چه خوشگل نقاشی کشیده ستایش جون.


آره مامانی مهربوووووووووون
مامان امیرناز
4 اسفند 91 18:40
سلام عزیزم ایشالا به زودی نقاشی فرشته خودت و بزنی پیشمون بیااااا


مرسی مامانیییییییییییییی حتما
الهام مامان تيانا
8 اسفند 91 17:15
واي واي چه نقاشي قشنگي
نرگسي جون خوبي عزيزم؟؟؟؟؟؟؟


خوبم عزیزمممممممم خیلی ممنون
مامان آرینا مو فرفری
9 اسفند 91 14:08
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ عالیه عالیییییییییییییی عزیزم