آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

پرنیا ..

1392/1/7 17:55
نویسنده : نرگس
2,143 بازدید
اشتراک گذاری

9 روزگی پانیا گلی ..

خوشحالی پرنیا از برداشتن شکلات ..

پرنیا داره لباساش رو عوض میکنه که بره خونه مامان فاطمه ..

امروز صبح که رفتم خونه مامان فاطمه رفتم تو اتاق با این صحنه مواجه شدم که کلی براش ضعف کردم ..

پرنیا بستنی هندونه ای میخوره ..

و این هم نقاشی بستنی هندونه ای .. الهی من قربونت برم عزیزممممممم .. بعد از خوردن بستنیش زودی اومد نقاشیش رو هم کشید ..

جیگر عمه که راضی شد با من بره حمام .. چون دوست نداشت موهاش رو بشوریم دیگه اجازه نداد که موهاش رو خشک کنم مجبور شدیم روسری سرش کنیم .. بغل مامان فاطمه در حال دیدن کارتون .. خودم فدای اون چشمات ..

وقتی ستایش نقاشی ما رو کشید به پرنیا هم گفتم که تو هم نقاشی ما رو بکش ستایش هم کشیده و این نقاشی رو کشید و منم زدم رو یخچال و هر وقت که میبینم ضعفففف میکنم براش ..

عاششششششششششقتم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آذین
8 فروردین 92 11:56
سلام نرگش خانم سال نو مبارک به گمونم هم سنیم خدا براتون فرشته ها رو نگه داره با اجازه لینکتون کردم مطالب تزینی و فانتزیتون رو دوست داشتم! دوست داشتین به کلبه تنهایی منم سر بزنین
آتـــی
8 فروردین 92 15:53
سال نو مبارک پانیا خیلی نازه ببوسش خدا براتون حفظ شون کنه
مریم مامان امیررضا
8 فروردین 92 18:42
هزار ماشالله با این عکسا که تو میزاری ما هم دلمون ضعف میره واسه برادر زاده های نازت
مامانی درسا
10 فروردین 92 2:17
عزیزم نرگس خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:07
خصوصی