آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

دلم تنگته .. 91.1.16

1391/3/17 12:05
نویسنده : نرگس
477 بازدید
اشتراک گذاری

با حس عجیبی با حال غریبی / دلم تنگته

پر از فکر رنگی یه جور قشنگی / دلم تنگته

دلم تنگه تنگه برای یه لحظه کنار تو بودن

منه دل شکسته با این فکر خسته / دلم تنگته

با چشمای نمناک تر و ابری و پاک / دلم تنگته

ببین که چه ساده بدون اراده / دلم تنگته

 مثل این ترانه چقدر عاشقانه / دلم تنگته

دلم تنگته

تو نیستی که دنیا به سازم نرقصه به کامم نباشه

چقدر منتظر شم که شاید از این عشق سراغی بگیری !

کی ؟ کدوم روز ؟ منو با تمام دلت میپذیری ؟

منه دل شکسته با این فکر خسته / دلم تنگته

با چشمای نمناک تر و ابری و پاک / دلم تنگته

ببین که چه ساده بدون اراده / دلم تنگته

 مثل این ترانه چقدر عاشقانه / دلم تنگته

 دلم تنگته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی درسا
16 فروردین 91 2:45
عزیزم نرگسی چرا خواهر جونی . من بمیرم نبینم نرگس حونم دلش تنگه . قربون اون دلت برم من
مامان حنا
16 فروردین 91 3:17
چرررررررررررررررااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مادر آیاتای
16 فروردین 91 10:16
وااااای نرگس جوون . آتیشم زدی با این ترانه نوشتن. خیلیی لذت بردم.. سپاسگزارم و از ته دل آرزو میکنم یه موجود پاک آسمونی وارد دلت بشه و موفق بشه از اینهمه احساست بهره بگیره. آیاتای شیطون شما رو می بوسه.
مامان متین
16 فروردین 91 19:30
قربونت برم .چرا دلتنگ شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای جان اینشالله زود دلتنگیت برطرف بشه و اونی که دوستش داری بیاد توی زندگیت
مامان نفس طلایی
16 فروردین 91 23:39
مریم مامان نخودچی
17 فروردین 91 13:54
قربونت برم الان میبینم پست خصوصیت چک کردی راجع قرارمون...
عروسکم پرنیا
18 فروردین 91 0:40
ببخشید شعر از خودتونه