آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آنا آنا ، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ღ دل نوشته ها ღ

دوشنبه 90.11.10 اولین آش رشته

1391/3/17 12:34
نویسنده : نرگس
940 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد کلاس رفتم سبزی آش و رشته خریدم و اومدم خونه دست به کار شدم تا برای اولین بار آش درست کنم انشاالله برای بعد از ظهر و عصرونه آمادست تا با هادی جونی نوش جان کنیم دلتون نخواد (میدونم که دلتون حتما میخواد ولی کاریش نمیشه کرد مگر اینکه خودتون دست به کار شید. ) بعد از ظهر با عکسش میام چون به یکی از دوستا قول دادم که عکسش رو بذارم..

از اونجایی که کشک نمیدوستم کشک نریختم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان آرینا موفرفری
10 بهمن 90 15:30
نوش جان.
آسمونی ها
10 بهمن 90 18:54
من آش میخوام ....
مامان متین
11 بهمن 90 0:58
ظاهرش که خوشمزست. نوش جان
مامان متین
11 بهمن 90 0:59
راستی منم کشک نمی دوستم .چه تفاهمی
مام پارسا
11 بهمن 90 1:38
نوش جونتون عزیز دلم.
مامان آینده
11 بهمن 90 1:53
سلام . دسسسست گلت درد نکنه . با دیدن عکسش گرسنه ام شد .... معلومه که خوشمزه شده هاااااااا. آفرین برای بار اولت عالیه ...به افتخارش
مامان صفورا
11 بهمن 90 10:08
به نظر که آش خوشمزه ای میاد . نوش جون
امید
11 بهمن 90 11:10
سلام خوشحال میشم به وبلاگ منم هم سری بزنید منتظر حضور و نظر شما هستم .
پرنیا
11 بهمن 90 11:52
ظاهرش که خیلی باحاله .فکر کنم که مزشم خوب باشد
مینا
11 بهمن 90 12:58
سلام گلم مرسی به وبلاگم سر زدی . عزیزم ممنون از لطفت و عجب اشی دسته گلت درد نکنه
مامان بیتا
11 بهمن 90 13:21
سلام مامان نرگس بیا یه سر به دخمل جونم بزن......پشیمون نمیشی هااااااابدو بیا که منتظرم
مامان حنا
11 بهمن 90 14:34
سلام عزیزم دست گلت درد نکنه آفرین به کدبانویی شما احسنت راستی حالا این آش رشته خودتون هست یا آش رشته ما تبریزیا دوستت دارم خیلییییییییییییییییییییی زیاد
مام پارسا
11 بهمن 90 16:46
خانومی دوست دارم لینکت کنم.خوشحال میشم شما هم افتخار بدید
مامان سانلی
11 بهمن 90 18:03
از اونجایی که من اصلا اش دوست ندارم به نظر من بشقابش قشنگتر از خودشه
مامان متین
11 بهمن 90 18:23
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
نایسل
11 بهمن 90 20:19
وای منم هوس کردم مرسی بهم سرزدی منم واست ارزوی موفقیت دارم بوسسس
مامان نفس طلایی
11 بهمن 90 22:53
به به اشپز خانوم گل معلومه که عالیه
مامان آرینا موفرفری
11 بهمن 90 23:55
عزیزم عکسشم خوشمزه ست چه برسه به خود آش.دست گلت درد نکنه.
مامان محیا
12 بهمن 90 8:44
چه آشی به به چه کدبانویی بهبه
مهسا مامان مرسانا
12 بهمن 90 12:28
واییییییییییییییییییی منم میخوام .....نوش جونت عزیزم....من آپم ها......بدو بیا دیگه
عروسکم پرنیا
12 بهمن 90 13:36
بابا هادی امتحان داره توکجایی
مامان محیا
12 بهمن 90 13:41
آخه چطور بدون کشک آشتون جا میفته من که با اولین قل خوردن یه شیشه کامل کشک میریزم..حالا ما کارمندیم و بچه دار...نمیشه درست کنی بدی سولماز برامون بیاره؟؟؟؟؟
ثمین
13 بهمن 90 11:48
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
مامان صدف
15 بهمن 90 8:34
وای چه آشی. معلومه هنرمندی. هم کیکت عالی بود هم این آش رشته. ولی تو رو خدا به خاطر من با کشک بخور. آخه با کشک خیلی خوشمزه تره. یکی نیست به من بگه آخه اون با کشک بخوره به تو چی میرسه
مامان صدف
15 بهمن 90 8:46
شدم مثل این لره: لره داشت از پشت شیشه کبابی، غذا خوردن یکی دیگه رو نگاه می کرد یهو میزنه به شیشه. یارو میگه چیه؟ تره میگه: پیازم بخور.
مامان آریا
15 بهمن 90 17:48
سلام عزیزم ایشالله که خیلی زود نی نی نازتون میاد پیشتون شما دیگه وقت نمیکنین از این آشای خوشمزه بپزین پس حسابی اشپزیاتونو بکنین اینو چون تجربه دارم میگم
رزیتا
17 اسفند 90 0:58
سلام...... وبلاگ جالبی دارین.ب منم رمز بدین ؟ انشالا بچه دار شین با هادی جونی